یاحق

جالب انگیز

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۸ ب.ظ

                           یاحق

           سلام علیکم 
شایدکسی باورش نشه ولی یه روز نمی دونم شهادت یا ولادت امام حسین یاحضرت رقیه بود. خونه یه بنده خدایی بود که به من نزدیک بود، اذان رو گفتن ما کار برامون پیش اومد خلاصه نتونستیم بخونیم(واقعا هم اشتباه کردم نخوندم)اخر هیئت یکی رک (یعنی کاملا مستقیم) اومد به من گفت چرا نمازتو نخوندی یه لحظه یه جمله ای که توی یه روضه یا یه مداحی گوش دادم رو گفتم  که واقعا هم نمی دونم یه لحظه چه جوری اومد تو ذهن. این جمله این بود( در خطاب به امام حسین بود یا حضرت رقیه  نمی دونم)
در خم طره ی گیسویوت
در خم طره ی گیسویوت
عجب غوغایست
هرکه آمد به تماشا به نمازش نرسید
ولی از نظره من اشتباه کردم چون اقامون امام حسینم به خاطر نماز شهید شد اول نماز بعد هر چی
ولی گفتم دیگه. ولی قضاشو خوندم 
امیدوارم خوشتون اومده باشه امیدوارم
ممنون
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۸
عرفان ابوالحسنی

نظرات  (۱۱)

۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۸ علیرضا بنی اسدی
لینک وبلاک ما هم شدید . یاعلی مدد
پاسخ:
یاعلی ممنون
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۵ سید میلاد موسوی
زردشت پیامبر: بیاییم از کسانی شویم که این جهان را تازه و نو می گردانند.
درود فراوان به شما؛ امیدوارم تندرست باشید؛
با 3 نوشته با سرنوشتار:
+ قانون 80/20
+ اراده
+ سروده های زرتشت
به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
هم اکنون بدرود.
پاسخ:
حتما سر می زنم
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۵ مهدی ایکس
سلام علیکم!
لینک شدید !
با تچکر!!!
:)))))))))
لطفا آی دی من را ادد کنید!
mshafaeirad
پاسخ:
تشکر بابت اینکه مارو لینک کردی
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۶ مهدی ایکس
خو بزن دانلود عکس برای قرار دادن آواتار ..
یه همچین چیزی!
پاسخ:
ممنون
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۲ مهدی ایکس
هیچی وللش!
من فتوشاپو از خودم یاد گرفتم!!!! :))))))
این قدر باهاش ورر رفتم تا مسلط شدم!!!!
پاسخ:
موفق باشی
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۷ مهدی ایکس
از 10 سالگی شروع کردم×
پاسخ:
عالیه
۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۸ سید میلاد موسوی
درود؛
باز هم از این خاطره های زیبا بزارید؛
شاد باشید؛
بدرود.
پاسخ:
چشم اگه بود حتما
۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۰ سجاد قاسمی
سلام عرفان اینم از یه هدر برای شما
من از فردا صبح میرم پادگان حدود یه هفته نیستم
ببخشید اگه بد شده یا باب میلت نیست
پاسخ:
سلام نه بابا عالیه از اونی که فرشو می کردم خیلی عالی تره
واقعا و واقعا تشکر
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۱ سید میلاد موسوی
افلاطون: زینت انسان سه چیز است: 1.علم 2.محبت 3.آزادی

درود؛
+ آیا بخت و اقبال واقعیت دارد؟ بدشانسها و خوش شانسها بخوانند
به روز شدیم..
پاسخ:
حتما سر می زنم
۱۳ تیر ۹۲ ، ۰۲:۴۳ مصطفی روحی
سلام
شعر بسیار عالی بود
راستی جلسه هفتگی هیئت العباس جایت خالی بود 
پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون تشکر خبری ازتون نبود چند وقت سر نمی زدید
دوستان به جای ما
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۱ علیرضا عطاریان
چیز جالبی بود ولی اون شعر چطوری در ان واحد به ذهنتون رسید؟؟
پاسخ:
همون گفتم نمی دونم یهویی اومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی