یاحق

راه اندازی بلاگ جدید

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ب.ظ

                                  یاحق

سلام خدمت همه گفته بودم به زودی تغییراتی در این بلاگ رخ می ده  که الان فعلا شاهد 1 دونش هستیم

راه اندازی بلاگ جدید

تصمیم دارم در این بلاگ فقط شعرو مدح و سرود و رباعی و ......    .  رو که خودم گفتم رو بزارم  و هم چنین سبک های این ها رو

 فقط چون داره بلاگ فان ها جمع میشه باید صبور باشیم تا ان بلاگ پاک شه و سپس ان بلاگ راه اندازی بشه

اسمشم به زودی خواهم گفت

ممنون از همه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲
عرفان ابوالحسنی

نظرات  (۳)

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بر برادر گرامی!
شماهم توی لیست لینک ها ی بنده هستین توی افسران جنگ نرم!
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
منتظر حضور شما هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۷ میلاد علیدوست
اصلا نگران نباشید@#$
در خدمتم

پاسخ:
سلام ممنون از بازدیتون 
چیو درخدمتین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی