یاحق

سلام

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ
                                         یاحق
سلام خدمت همه بازدید کنندگان محترم  که همیشه من رو خوش حال می کنند از بازدید هاشونتشکر از همه شما ، مخصوصا ان بازدید کننده ی محترمی که نظر گذاشتند و می خواستند من را راهنمایی کنند درباره ی فونت و چیز های دیگر بلاگ واقعا از شما ممنونم، ولی 
1 شما چرا اسم محترمتون رو نگفتید؟؟؟!!
2منظورتون از اقا محسن کیه؟؟؟
3اگر بگید ممنون میشم که حتما ازشون راهنمایی بگیرم
4 ولی چهارمن کاملا محترمانه بگم درسته که من بچه هستم و 14 سالمه وتازه می رم 3 راهنمایی ولی این قدر عقلم می رسه که کدوم  نظر رو تایید کنم کدوم رو تایید نکنم 
5 اگرم منظورتون اقای محسن کیانی نژاده  (اگر منظورتون اون بود خیلی واضح بود که اون خودتون بودید و گرنه اگه نیستید که هیچی)من تو خیلی از چیزا ازشون راهنمایی می گیرم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۶
عرفان ابوالحسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی